25 ledige plasser fra høsten 2023

La oss hjelpe deg å oppnå ditt fulle potensiale på piano!

Oslo Pianoskole utvider med 25 nye plasser fra høsten 2023. Her er det førstemann til Mølla som gjelder. Meld deg opp som elev idag og få:

Ukentlig profesjonell hjelp og veiledning fra dyktige pianolærere.

Klarhet i hva du FAKTISK burde øve på for å bli en bedre pianist.

Skreddersydd undervisning etter dine ønsker og behov.

Meld deg opp som elev

PÃ¥meldingsskjema

Hva får du som elev hos oss?

Når du blir elev hos oss er din pianoutvikling i trygge hender! Nedenfor finner du en liste med alle fordelene du har som elev hos Oslo Pianoskole:

Ukentlig oppfølging og inspirasjon

Når du er inspirert og motivert er det større sannsynlighet for at du setter deg ned for å spille piano. Dette vet vi, og har derfor lagt til rette for nettopp det. Du vil få tett ukentlig oppfølging, og bli gitt innhold som holder motivasjonen og inspirasjonen oppe!

Klarhet i hva du burde øve på

Vi forstår at det ikke alltid er lett å vite hva du bør prioritere å øve på for å bli en bedre pianist! Vi hjelper deg derfor å legge en tydelig plan, slik at du vet nøyaktig hva du skal øve på til enhver tid, og gir deg innhold som faktisk leder til god progresjon.

Tilgang til pianolærer hele uken

Som elev er det vanlig at det dukker opp en del spørsmål mellom pianotimene. Da er det kjedelig å vente helt til neste time med å få svar. Hos oss har du tilgang til din pianolærer hele uken via vår mobil-app og på mail. Det er bare å spørre om du står fast!

Har du noen gang lurt på hva som skal til for at du skal oppnå ditt fulle potensiale som pianist? Et lite stikkord er at hvordan du tilbringer øvingstiden din har mye å si! Vi har derfor satt sammen en enkel guide for deg med tips og triks til hvordan du kan øve for å bli en mester på piano! Bare trykk på knappen nedenfor for å laste den ned :)

Hvordan øve som en mester mringer .png

En liten gave til deg!

Hvorfor velge oss?

Hør hva våre elever har å si

268-avatar-man-outline.png

Petter Hannevold | 34 år

"Jeg har vært elev i Oslo Pianoskole et par semestre som voksen elev, og kommer til å fortsette fremover! Jeg gleder meg til hver eneste pianotime. Oslo Pianoskole kan anbefales!"

Svar på ofte stilte spørsmål

Faq