Bakgrunner Oslo Pianoskole.png

Få hjelp fra en fast profesjonell pianolærer!

Lær å spille piano med hjelp fra en fast profesjonell pianolærer. I Oslo Pianoskole får du tett oppfølging hele veien og hjelp til å nå dine musikalske mål raskere!

Skreddersydd undervisning etter dine behov.

Få klarhet i hva du faktisk burde øve på.

Tilgang til din pianolærer hele uken.

Pianolærer Fred.png
Hva får du?

Hva får du med en pianolærer fra Oslo Pianoskole?

Som elev hos Oslo Pianoskole er din pianoutvikling i trygge hender! Våre lærere har mange års erfaring og legger til rette for at du skal nå dine mål på piano! Nedenfor finner du en liste med alle fordelene du har som elev hos Oslo Pianoskole:

Skreddersydd undervisning

Som elev på Oslo Pianoskole vil du få skreddersydd opplegg og undervisning etter dine ønsker, ambisjoner og mål! Du vil få tett oppfølging hver uke og hjelp til å nå dine mål raskere.

Klarhet i hva du skal øve på

Vi forstår at det ikke alltid er lett å vite hva du bør prioritere å øve på for å bli en bedre pianist! Vi hjelper deg derfor å legge en tydelig plan, slik at du vet nøyaktig hva du skal øve på til enhver tid, og gir deg innhold som faktisk leder til god progresjon.

Tilgang til pianolærer hele uken

Som elev er det vanlig at det dukker opp en del spørsmål mellom pianotimene. Da er det kjedelig å vente helt til neste time med å få svar. Hos oss har du tilgang til din pianolærer hele uken via vår mobil-app og på mail. Det er bare å spørre om du står fast!

Møt våre DYKTIGE pianolærere

Martin Runde

Pianist & Pianilærer

Martin er en rytmisk pianist som til daglig jobber som freelance musiker og produsent. Han har kompetanse innen flere sjangere som pop, funk, jazz, gospel osv.

Fred-Håkon Bye

Pianist & Pianolærer

Fred-Håkon Bye har en omfattende bakgrunn som både pianist og pianolærer, og har i løpet av de siste 15 årene hjulpet over 100 pianoelever på alle nivåer å nå sine mål og drømmer innenfor piano.

Maria Kessel Hynnekleiv

Pianist & Pianolærer

Maria Kessel Hynnekleiv er en erfaren og dyktig pianolærer som har studert klassisk klaver både i Japan og i Norge. Hun brenner for å formidle klassisk musikk på spennende, interessante og nyskapende måter.

Hva sier våre elever?

Svar på ofte stilte spørsmål