I Oslo Pianoskole har vi en enkel prismodell. Vi gir deg konkurransedyktige priser, og et innhold i toppklasse! Som elev hos oss kan du velge mellom 2 betalingsplaner:

Type plan
Pris per pianotime
Flex
569kr per pianotime
Semesterplan
512kr per pianotime (10% rabatt)

Både semesterplan og flex faktureres 1 gang i måneden.

Semesterplan: Dette er vaÌŠrt mest populære alternativ, da det gir deg muligheten til aÌŠ binde deg til et semester av gangen med en ekstra fordel av 10% rabatt paÌŠ pianotimene. Mange av vaÌŠre pianoelever gaÌŠr hos oss flere semestre paÌŠ rad, og vi anbefaler dette alternativet dersom du har intensjoner om aÌŠ fullføre minst ett semester. VaÌŠrt høstsemester strekker seg fra august til midten av desember, mens vaÌŠrsemesteret varer fra januar til midten av juni.

Flex: For de som foretrekker økt eksibilitet, tilbyr vi vaÌŠr flex- plan med kun 1 maÌŠneds binding. Dette alternativet gir deg friheten til aÌŠ avslutte naÌŠr du ønsker, men det kommer med en liten økning i prisen per pianotime. Med 1 maÌŠneds binding, forstaÌŠs det at du maÌŠ fullføre undervisningen innen utgangen av paÌŠfølgende maÌŠned etter oppsigelse. For eksempel, hvis du sier opp den 12. september, avsluttes medlemskapet ved utgangen av oktober.

PRISER