OM OSS

Hei, og velkommen til Oslo Pianoskole!

Antageligvis har du kommet innom denne siden fordi du ønsker undervisning i piano. Da har du kommet på rett plass! Her vil du få undervisning i klassisk, jazz, pop, rock, elektronisk musikk, og det meste i mellom. Det er ingen aldersgrense hos oss - vi har elever med et aldersspenn på 6 - 70 år.

I Oslo Pianoskole er vi opptatt av å se hver enkelt elev, og tilpasse undervisningen deretter. Det er viktig for oss at undervisningen alltid er morsom og engasjerende, samtidig som det holder et høyt faglig nivå slik at læringsutbyttet for eleven blir maksimalt.

Har du spørsmål eller bare ønsker å ta kontakt, vil vi gjerne høre fra deg! Isåfall er det bare å sende en mail til: hei@oslopianoskole.com

HVOR?

Undervisningen skjer på Øvingshotellet i Oslo. Det ligger sentralt på Schous plass i Oslo og består av 49 lydisolerte øvingsrom i forskjellige størrelser. Dette er behagelige rom med akustisk piano installert. Her er alt lagt til rette for gode undervisningstimer!

Adresse: Trondheimsveien 2, 0560 Oslo

Møt våre dyktige lærere

Maria Kessel Hynnekleiv

Pianist & Pianolærer

Maria Kessel Hynnekleiv er en erfaren og dyktig pianolærer som har studert klassisk klaver både i Japan og i Norge. Hun brenner for å formidle klassisk musikk på spennende, interessante og nyskapende måter.

Fred-Håkon Bye

Pianist & Pianolærer

Fred-Håkon Bye har en omfattende bakgrunn som både pianist og pianolærer, og har i løpet av de siste 15 årene hjulpet over 100 pianoelever på alle nivåer å nå sine mål og drømmer innenfor piano.

Martin Runde

Pianist & Pianilærer

Martin er en rytmisk pianist som til daglig jobber som freelance musiker og produsent. Han har kompetanse innen flere sjangere som pop, funk, jazz, gospel osv.

Hvor?