Bakgrunner Oslo Pianoskole.png

Tjenester (hva vil tilbyr)

Hos oslo pianoskole kan du velge mellom 3 konkrete tjenester. Vi tilbyr både fast pianolærer, pianokurs, og diverse workshops.

Faste pianotimer med dyktige pianolærere.

Pianokurs både fysisk og på nett

Workshops i mange spennende temaer.

Pianolærer Fred.png
Tjenestene

Velg mellom 3 tjenester

Fast pianolærer

Lær å spille piano med hjelp fra en fast profesjonell pianolærer. Hos Oslo Pianoskole får du tett oppfølging hele veien og hjelp til å nå dine musikalske mål raskere! Dette er det mest populære alternativet vi har.

Pianokurs

Oslo Pianoskole tilbyr både fysiske pianokurs og nettbaserte pianokurs. Opplev friheten av å ta pianokurs på nett når det passer for deg, eller kom til ukentlige pianokurs hos en av våre dyktige pianolærere

Workshops

Bli med på en av Oslo Pianoskoles spennende piano workshops! Få en sjanse til å fordype deg med 3 inspirerende private økter med våre erfarne pianolærere. Perfekt for de som ønsker å mestre piano på kort tid.