FAST ELEV

"Fast elev" er det mest populære alternativet! Dersom du ønsker å se en solid og jevn utvikling over tid bør du velge dette alternativet.Det er mange fordeler ved å melde seg opp som fast elev:

Lærertilgang: Som fast elev har du tilgang på lærer også mellom hver undervisning. Spør om ting når du sitter fast og få svar, så slipper du å vente helt til neste time. Lærer kan forklare med både video og tekst.

Jevn utvikling: I Oslo Pianoskole har vi tro på at målrettet arbeid over tid, vil gi gode resultater! Vi har sett at de som melder seg opp som fast elev opplever en jevn utvikling, og når målene sine raskere enn de som bare har timer av og til.

Tidspunkt: "Fast elev" er det eneste alternativet som tilbyr undervisning på ettermiddagen. Dette gjør at du kan komme på pianotime etter du er ferdig på jobb eller skole. Med dette alternativet vil du også få et fast tidspunkt ukentlig!

Kurstilgang:Full tilgang (gratis) til våre kurs som du kan se i vår mobil-app eller her på nettsiden. Her finner du steg-for-steg videokurs innenfor temaer som musikkteori og jazzpiano.

SLIK FUNGERER DET

Fyll ut skjema

Fyll ut påmeldingsskjema nedenfor. Her har du feks mulighet til å huke av for lengde på undervisning og hvilke dager som passer.

Avtal tidspunkt

Etter skjema er sendt inn vil lærer ta kontakt med deg, og avtale et tidspunkt som passer godt med din timeplan.

Pianotid

Med alt det formelle i boks er det bare å møte opp til avtalt tid. Vi tror du har mye gøy i vente :)

MELD DEG PÅ

KONTAKTINFO