Fred-Håkon Bye

Pianist & Pianolærer

Fred-Håkon Bye har en omfattende bakgrunn som både pianist og pianolærer, og har i løpet av de siste 15 årene hjulpet over 100 pianoelever på alle nivåer å nå sine mål og drømmer innenfor piano.

Fred-Håkon har en lidenskap for å se elever oppnå sitt fulle potensiale på piano, og han brenner for å se selvtilliten som oppstår når en elev jobber hardt for å oppnå noe, og lykkes. Han tror på å gi elevene sine den nødvendige støtten og veiledningen for å hjelpe dem med å nå sine mål, og hans tilnærming til undervisning fokuserer på å skreddersy undervisningen til elevens individuelle behov. Han holder seg alltid oppdatert på de nyeste undervisningsmetodene og bruker disse til å forbedre sin egen undervisning.

Fred-Håkon Bye