PIANOTIMER SOMMEREREN 2022

Oslo Pianoskole holder åpent i sommer! Få 3 uker med profesjonell veiledning og undervisning på piano. Du vil få tett oppfølging fra din lærer, og en tydelig plan for veien videre!

3 uker | 11-29 juli

Skreddersydd undervisning

Profesjonell veiledning

Hva får du disse 3 ukene?

Skreddersydd undervisning

Ønsker du å lære en konkret sang? Vil du bli bedre på akkorder? Eller kanskje du ønsker å improvisere litt? Vi skreddersyr undervisningen etter dine ønsker og behov disse 3 ukene!

3x pianotimer sammen med lærer

Du vil få 1-1 undervisning sammen med din pianolærer 3 ganger i løpet a denne perioden. Du kan enkelt velge et tidspunkt som passer for deg i vår booking-kalender + velge mellom å ha undervisningen fysisk (på Øvingshotellet i Oslo) eller digitalt over Zoom.

Profesjonell veiledning

Du vil få profesjonell oppfølging og veiledning alle ukene. Du kan kommunisere med din pianolærer mellom pianotimene, og vil få en tydelig plan for veien videre mot slutten av perioden.

Hvorfor ta pianotimer hos oss?

Hør hva våre elever har å si

268-avatar-man-outline.png

Petter Hannevold | 34 år

"Jeg har vært elev i Oslo Pianoskole et par semestre som voksen elev, og kommer til å fortsette fremover! Jeg gleder meg til hver eneste pianotime. Oslo Pianoskole kan anbefales!"

Meld deg på!

Det er kun noen få plasser igjen til årets sommerskole. Erfaringsmessig fylles plassene raskt opp. Meld deg på idag for å sikre deg en plass.

Siste frist for påmelding (dersom det fortsatt er ledige plasser) er 8.juli. Undervisningen starter 11.juli. Vi håper å se DEG der :)

Tilbud

Spørsmål og svar