Bakgrunner Oslo Pianoskole.png

Book en gratis og uforpliktende prøvetime!

Lær å spille piano med hjelp fra en profesjonell og yrkesaktiv instruktør. I Oslo Pianoskole får du tett oppfølging hele veien og hjelp til å nå dine musikalske mål raskere!

Pianolærer Fred-Håkon.png
Bakgrunner Oslo Pianoskole.png

NB! Få plasser igjen.

Fyll ut skjema for å melde deg på prøvetime

Etter skjema er sendt inn vil en av våre ansatte ta kontakt med deg via mail for å finne et passende tidspunkt du kan ha prøvetimen :)

Boo prøvetime

Hva får du som elev hos oss?

Hvis du er fornøyd med prøvetimen og ønsker å bli fast elev hos oss, er din pianoutvikling i trygge hender! Nedenfor finner du en liste med alle fordelene du har som elev hos Oslo Pianoskole:

Skreddersydd undervisning

Som elev på Oslo Pianoskole vil du få skreddersydd opplegg og undervisning etter dine ønsker, ambisjoner og mål! Du vil få tett oppfølging hver uke og hjelp til å nå dine mål raskere.

Klarhet i hva du skal øve på

Vi forstår at det ikke alltid er lett å vite hva du bør prioritere å øve på for å bli en bedre pianist! Vi hjelper deg derfor å legge en tydelig plan, slik at du vet nøyaktig hva du skal øve på til enhver tid, og gir deg innhold som faktisk leder til god progresjon.

Tilgang til pianolærer hele uken

Som elev er det vanlig at det dukker opp en del spørsmål mellom pianotimene. Da er det kjedelig å vente helt til neste time med å få svar. Hos oss har du tilgang til din pianolærer hele uken via vår mobil-app og på mail. Det er bare å spørre om du står fast!

Hør hva våre elever sier

Hvorfor spanderer vi første time?

I Oslo Pianoskole ønsker vi at så mange som mulig skal få oppleve gleden av å kunne spille piano! Vi vet at det er mange der ute som går med en drøm om å kunne spille favorittlåten sin, akkompagnere seg selv, improvisere, underholde, få bedre teknikk, ta opp igjen gamle kunster +++! Vi både KAN og VIL hjelpe deg med alt dette! Derfor ønsker vi også å spandere den første timen. Hvis du er en av de som ønsker å lære deg piano, vil vi veldig gjerne hjelpe deg på veien!

Svar på ofte stilte spørsmål