BOOKING

Kalender.png

Booking er gunstig for deg som ønsker å ha pianoundervisning, men som har vanskelig for å ha det til samme tidspunkt hver uke. Det er for eksempel en perfekt løsning for deg som er:

Student: Mange studenter har variable uker, og har ofte også noen timer med dødtid mellom forelsningene. Ved å bruke vårt booking-alternativ kan du legge opp pianoundervisningen etter din timeplan!

Turnus-arbeider: Det samme gjelder for de som jobber i turnus. Ukene er gjerne variable, og det er vanskelig å binde seg til et fast tidspunkt. Da kan booking være en god løsning!

Nysgjerrig: Hvis du er nysgjerrig på om piano er noe for deg kan du booke en enkelttime for å se hvordan det oppleves. Det er feks mulig å booke en enkelttime i første omgang, for deretter å melde seg opp som fast elev hvis det gir mersmak!

SLIK FUNGERER DET

Finn ut hvilke dager og tider som passer godt inn i din timeplan.

Book timer

Book timer i vår kalender. Du finner booking-kalenderen nederst på denne siden.

Pianotid

Med alt det formelle i boks er det bare å møte opp til avtalt tid. Vi tror du har mye gøy i vente :)

BOOK DIN TIME